tugce123321 Arkadaşlar hsg rahim filminden sonra hiç regl olmadım reglim geçeli 14 gün oldu bende kan testi yaptırdım negatif 5,0 çıktı.Sonuç 0,26 çıktı anlamadım hiç ağrım felan da yok bi kaç gün öncesinde batma gibi ağrılarım oluyordu
KevserPkrcn tugce123321 0-2 haftalık gebelikte beta hcg düzeyi 5 in üzerinde olmalıdır. 5 in altında olanlar gebe sayılmıyor canım allahım inşallah nasip etsin 🙏🏻