Zezeeeyyldrm Sonunda bu postu bende açabildim Hiç beklemiyordum dedim kesin bugünde hüsran olacak ama değil Allahtan umudunuzu kesmeyin kizlar bende bu zorlu surecten gectim halada gecmis degilim ilk bebegim ilk sevincim kayipla sonuclandi buna eşimle bile sevinemeddik akibeti de halla belli degil aama imsallah bu sefer saglikla ilerler. Rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsin. Burda bana dua eden canlarim sizlerdende allah razi olsun hamile olanlara saglikla kucaklarina alsinlar olmayanlarada rabbim saglikli evlatlar nasip etsin .. bu ay hicbir bellirtim yoktu sadece koca bir uçuk ve bu sabah yogun bir burun kanamasi onun disinda bir belirtim olmadi ilk kaybimdada bunlar olmustu. Her ay belirtim olurdu heveslenirdim sonu husranla biterdi ama bu ay cok bi belirtim olmadi ha bide gecen ay ilk defa adetim 5 gun erken geldi. Ayyy cok yazdim kusuraa bakmayin😊
Eceyamali Zezeeeyyldrm hayırlı olsun çok sevindim 😊 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin darısı başıma 😇
Melek_yrc Hayırlı olsun canım 🤲Allah sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin 🙏 bizede dua etmeyi unutma 🥰
Bfduam Zezeeeyyldrm foruma henüz girdim sen test yaptım pozitif mi çıktı:) Ya çok çok sevindim, gözün aydın, hayırlı olsun yavrun inş Konuşuyor, kritik ediyorduk hamd olsun ya, çok şükür. Çok duygulandım şükürler olsun. Dr a gidince haber et :)
Zezeeeyyldrm Bfduam yok test yapmadim evde ignem vardi vurulmam gerekiyodu gitmisken bi kan verim dedi oyle yoksa belirtimde pek yoktu sagol canim rabbim en kisa zamanda sanada nasip etsin insallah