Abcxyz ben dört yıllık okumaya hak kazanmadım ama ilahiyat okurken o bölüm çok zor geldi ikinci üniversite hakkından yararlandım eskişehir anadolu aöf okurken, Atatürk üniv aöf e Radyo tv programcılığı bölümünü seçtim ikisini de okudum bitirdim şöyle ilk üniv önlisans ise diğer üniv de de önlisans seçiyorsunuz , ilki lisans ise diğeri de lisans oluyor