Zehraus Kızlar, buzlukta deniz balığı vardı 3 aydır, bugün çıkardım pişirdim az önce. Ama yemeye çekiniyorum. Buzlukta normalde 5-6 ay bekleyebilirmis balık ama taze olmadığı için gebelikte bir risk olur mu acaba bileniniz var mı?
merenimo Zehraus bana doktorum kesinlikle yememelisin demisti. Ozellikle ilk 3 ay buzluktan cikan hicbir seyi tavsiye etmemisti ki bu balik daha hassas yaklasilmali
ratatosk Zehraus biz burda düzgün balık bulamıyoruz ist a gittikçe alıp dondurucuya koyuyoruz bi sıkıntı olmadı çok şükür ama 3 ay kadar beklemedik hiç en fazla 1 ay durdu ama olmaz sanırım
Beyzan Zehraus ben dün akşam çıkardim emin olun tezgahta taze diye satılan balıklar yine iyi. Hamilelikte konserve şeyler ton balığı vs zararlı ama deniz balığı sorun değil donmuş olsa da
Zehraus ratatosk ben de öyle, ilk aylarimda bulantidan dolayı çıkarıp pisiremedim. Şimdi pişirmek istiyorum ama yemeye çekiniyorum bu sefer de
ratatosk Zehraus Dr unuza ulaşma şansınız varsa bir sorun isterseniz. Benim dr hazır dondurulmuş gıdaları asla tüketme ama kendi dondurduklarını yiyebilirsin demişti ama iş balık olunca biraz hassas konu