36 yaşındayım ilk gebeliğim şuan 35+4uz açıkçası ikincisini de isterim insallah Allah nasip ederse o zamanlar 40 civarı olabilirim diye düşünüyorum hep. Herkes kendi zamanını yaşıyor. Kimi 24 de üniversite bitirip ceo olurken, kimi 65 de emekli olup üniversiteye ondan sonra gidiyor. Kimi 90 yaşını görüyor kimi 60 da vefat ediyor. Bu örnekler çoğaltılabilir… o nedenle bence herkes ne hissediyor o çok önemli sağlıklıysanız gerisinin pek bir önemi yok. Naçizane fikrimi belirttim:) herkesin gönlünce olsun her sey