Merveysel15 doktorumun söyledikleri yazayım, diyabet olduğunda fazla oluyormuş. Beslenme alışkanlığından da kaynaklananiliyor ( şimdi diyet yapıyorum karbonhidrat dan mümkün mertebe uzak duruyorum) birde yapısal olabiliyormuş bu durumda sonraki gebeliklerde de aynı sorun ortaya çıkıyormuş zaten