Kızlar merhaba, detaylı ultrasona girdim bugün, herşey normal hiç bir problem yok çok şükür fakat bebeğimin midesi biraz ufak gördüm dedi belki yutkunmamış olabilir boş olabilir dedi takip edelim diğer kontrollerde dedi. Böyle birşey yaşayan var mı? Tecrübelerinizi benimle paylaşır mısınız? Teşekkür ederim 😌