Merhaba, 17.haftadayım İstanbul Fulya’da özel kliniğe gidiyorum. Muayeneler ilk zamanlar daha sık idi artık her ay gidiyorum.Özel sağlık sigortam doğumu kapsamıyor. Ancak hem doktorumdan hemde konfordan çok memnunum. Tabi bunun maddi tarafı gün geçtikçe artıyor. Muayane ücretleri hadi diyorum da ( oldukça pahalı ) doğum ücreti özel hastane olunca 8-10 binlere çıkacak gibi. Yol yakınken dönsem mi kararsızım. Devlet hastanelerinde 1-2 bin diye duyuyorum ve o zamanlar verdiğim paraya üzülüyorum. Ama çalışan biriyim istediğim zaman çok rahat randevu alıyorum vs. Bilemedim….