A1994 Arkadaşlar ben çalışıyorum 23+2 yani 24 haftalık oldum ama bugün doktorum bana raporu veremem 24+1 oldugun da gel dedi o zaman ben 25 haftalık olmuyor muyum acaba
Mennu A1994 24+0 ile 24+1 arasında sadece 1 gün var zaten. 24 e girmeden vermiyorlar. Ben de öyle 24+1 de almistim idari izni
Beyzan A1994 hayır yanlış bilgi vermemiş 24+0 dediğimiz zaten 24+1 oluyor. Sizin 23 ü tamamen bitirmeniz lazım 24 haftalık olmak için o zaman başlıyor izin ve rapor alma zamanı
A1994 Beyzan ben 21+3 de muayene olmuştum 13 ocak 2 hafta sonra gel hem şeker yüklemesi hemde idari izni verelim diyince ne biliyim