babymom16 Kızlar hamile olupta bağsuru olan var mı hamile olmadan önce böyle değildi şuan çok acıyor otururken ne yapıcam bilmiyorum 🤦🏼♀️
Amneala1721 babymom16 ben malesef ama önceden yoktu yeni oldu benım ilaç kullanıyorum şimdilik başka yapacak bir şey yok sanırım idare etmeye çalışıyorum
Hayriye1410 babymom16 benim normalde de vardı ama çok azdı. Şimdi 38+4 üm kansyıp duruyor sürekli. Üzerine oturunca da acıyor. Doğal sarı kantaron yağı sürüyorum yatmadan başka da bir şey yapmıyorum. Normal doğumu bekliyoruz hayırlısıyla ne olacak bilmiyorum artık muhtemelen ilerler
mrvrkn babymom16 benim de aynı problemim vardı acısı artık canıma tak edince doktorun tavsiye ettiği ilacı kullandım bir de o bölgeye sıcak uyguladım geçti çok şükür ama inanılmaz sıkıntı veren bir durum geçmiş olsun
babymom16 Amneala1721 kendi doktoruma sorucam bunun için bi ilaç verir mi bilmiyorum ama çok rahatsız ediyor 🤦🏼♀️
Aysenurahmettt Aynı problemi bende yaşadm kayısılı çay içtim biraz daha rahatladı ama 1 hafta canımdan can gtti resmen
Amneala1721 babymom16 ben kendi doktoruma sordum genel cerraha git dedi gittim oda ilaç verdi gebelere müdahale etmiyoruz zaten dedi ilaçlarla anca
GAda Hanımlar benimde 3 gündür sorunun basur hayatımda görmemiştim oda oldu ilk normal doğumun olduğu halde basur olmadım ama 27 haftada basur oldum. Neyapsak ta geçer acaba