Denizz_ Malatyada Yeni Devlet Hastanesinde normal doğum yapacak ya da yapmış olan arkadaşlar koronadan dolayı refakatçi alınmıyor mu ?Çok korktum şu an eşi de mi kabul etmiyorlar eğer öyleyse ne yapacaz tek başımıza çok gerildim
Duygukocc Denizz_ devlette doğum yaptım 4 buçuk ay önce aynı kişi olmak şartıyla kadın refakatçı alınıyor canım
Denizz_ heyymomm inşallah sağol canım yoksa tek başına çok zor olur öyle duydum bugün devlet hastaneleri istemiyor diye
heyymomm Denizz_ inşallah alırlar ben devlet hastanesine gitmiyorum ama duyduğum kadarıyla eşi değil de anneyi falan alıyorlarmış doğumdan sonra