Hayriye1410 ben de kanama yok ağrısı da geçti gibi ilk 2 gün çok kötüydüm ağrı acı konusunda ama şişlik hala duruyor hemoroid memesi dedikleri, galiba o tamamen geçmiyormuş diye duydum küçülüyormuş ama kalıyormuş yine de yaşayan bilen varsa diye sorayım dedim ama kimse yok herhalde paylaşım olmadığına göre. Doktorum doğum için net bişey söylemedi önce şu hemoroid işini hallet sonra doğumu konuşuruz dedi ama işte ben karaları bağladım şimdiden 😕