Oms Kizlar ben persembe nasip olursa annemin yanina almanya ya ucucam. Persembe tam 27+0 olucam. Sorum su ki türk haba yollari 28 haftanin basindan itibaren rapor istiyo ve simdi benim almam gerekiyo mu gerekmiyo mu
EsraM Oms bende inşAllah ailemin yanına gidecem nolur nolmaz evet alın rapor bu görevliden görevliye değişir birisi sorar birisi sormaz bulunsun yanınızda, kızımda gitmiştim istediler
Sezeniniz Oms uçuştan en az 7 gün önce alamanız gerekiyor ve geri dönüş içinde belli bir tarih varsa onun içinde alabiliyormuşsunuz diye biliyorum