ecemeric Ben yatın 24. Haftama girecğm 8 kilo aldım 💂🏿♀️Bana göre siz normalsinz.Çünkü doktorum fazla oldu durmalısınz dedi ☺️ Geçen burda kahvaltı da ne yiyorsunz diye bir başlık açılmıştı,ben o yazılanları yesem demek ki 15 kilo olmuştum dikkat ettiğim halde böyle oldu..Şeker yükleme yapılacak şekerim mi var bilemiyorum.