Miniginannesiiiii
8 haftalıktan 16. haftaya kadar yediğim içtiğim turşunun, limonun, şalgam suyunun haddi hesabı yok. Bana da hep kız kesin ekşi yiyorsun dediler ama erkek bekliyorum 🥰🥰 artık bıraktım yemeyi malum ödemden uyuyamaz olmuştum ama hurafe bence tatlı ve ekşiyle cinsiyetin pek alakası olduğunu düşünmüyorum. 🥰🥰