Mere beklemek zor biliyorum ama bence en erken beklenen adet tarihinde yapilmali. Hatta gecikme beklenirse cok daha iyi olur. Erkenden pozitifi gorseniz bile saglikli bir gebelik olup olmadigina emin olmak icin kese ve kalp atisini ortalama 2-3 hafta daha beklemeniz gerekiyor. Onu beklemek idrar testi beklemekten cok cok daha zor.
Rabbim saglikla kucaginizi doldursun🙏