Herkese selam. İlk gebeliğim de ikili test yaptırmıştım. Ama bu gebeliğimde doktorum çok da doğruluk payı yok bana başka genetik test önerdi oda maliyetli bi test miş yani çocuğu aldırmayı düşünüyor musun dedi bişey çıkarsa düşünmediğim için gerek yok dedi acaba yaptırsam mı kararsız kaldım