duyguseli Devlet mi özel mi sizce, ben özel düşünüyordum yani devlette yanına kimseyi almıyorlar doğum yapana kadar ama şuan bu pandemi de özellerde de aynı diyorlar siz ne düşünüyorsunuz
Msydn6 duyguseli başakşehir devleti bilmiyorum ama ben Başakşehir Çam ve Sakura şehir hastanesine gidiyorum ora ordan daha iyi
duyguseli Msydn6 ne güzel orayı da duydum peki doğumda nasıl acaba yani devlet normalde sancın başlayınca öncesinde kimseyi almıyor yanına doğum yapana kadar o hastanede öyle mi acaba ?
Msydn6 Bütün devletler aynı evet orada bilmiyorum ama tahminim öyledir bişey diyemiycem benim daha önce sezeryan olan arkadaşlarım var onlar memnun kalmıştı ama normal doğumu bilmiyorum nasıl orda almazla ama yanında kimsey sanmıyorum benimde sezeryan çünkü 🤷🏻♀️