yagmurksk Kızlar bebek arabası olarak baston bebek arabası almayı düşünüyorum kullanışlı ve oldukça hafif olduğu söyleniyo, tam yatarlı baston bebek arabası öneriniz var mı? Kullanıp memnun olan veya olmayanlar da yazarsa sevinirim.
Duygus123 yagmurksk Baston arabalar yenidogan icin uygun degil malesef .. Ben de chicconun tam yatan baston arabasini kullandim kullanisli evet hafif oluyor memnunda kaldim ama yenidogana uygun olmadigi icin uygun olan bir araba almayi dusunuyorum
Mlk84 yagmurksk daha kullanmadım canım dogum yapmadım . Görüntü olarak çok beğendim hem hafif hem pratik. Oğlumda travel kullanmıştım hiç memnun kalmamıştım çok hantaldı
Mlk84 yagmurksk yenidoğan için ilk 2 3 ay uygun olmaz sonuçta bunlar konfordan ziyade fonksiyonelliğe ve pratikliğe göre tasarlanan modeller. Ama ben kendi adıma konuşayım ilk 3 4 ay bebeği arabaya koyup bi yere gideceğimi hiç sanmam. Doktor muayene ve aşı için çıkılır ona da pusetli olarak götürürüm . Herkesin kendi yaşam şekline göre değişir tabi bu durumlar. Bazıları bebek 40 I çıkınca hemen gezmelere başlıyor o durumda kullanışlı olmaz bu model . Ama ben dediğim gibi 3 4 ay bebekle bir yere gideceğimi sanmam hele ki virüs varken 🤦🏽♀️
yagmurksk Duygus123 genelde yenidoğana uygun olmadığı yönünde yorumlar okumuştum bende, çok teşekkür ederim