Benim yeğenim kız ve 21 aylık. Sağolsun ablam her şeyini verdi tertemizler yine de yıkadım onları. Üç beş bişey de ben aldım. Şubat tatilinde hepsini ütüleyip kaldıracağım hatta doğum çantasını bile hazır etmeyi düşünüyorum. Zaten her şeyi paket paket yapıp koyucam valize toz olmaz diye düşünüyorum. Oda yapmayı düşünmedik o yüzden o telaşımız da yok😊yarıdan çok hazır gibiyiz 😊 iştah konusuna gelinceee iştahım hep açıktı umarım son aylarda daha da çok açılmaz şu an 26 haftalığım bakalım 7 kiloyla ilerliyoruz şimdilik. Yeni yeni hamileliğimi hissediyorum karnım büyüdükçe😁