Beybyy Arkadaşlar bugün kontrolüm vardı gıttım bebegımın kız olacağını ogrendım ılk benegımde kız hamılelıgımın 5syındayın 1bucuk hafta gerıde dedı doktor gelısımı duzelır yemene ıcmene dıkkat et dedı ama varmı bılgısı olan sorun olurmu bu
Sbnll Beybyy Bende 32.haftaya girdim. Bugün doktora gittim.Bebeğin kilo gelişimi 31.haftaya uyumlu dedi.Banada aynı şekilde yemene içmene dikkat et dedi. 2 hafta sonra tekrar çağırdı.Araya kapatır mı endişeleniyorum.
Beybyy Sbnll sağlıkla alalım kucağımıza da bende uzuldum duzelırmı dıyee bana gelısımı dedı kılosu oluyor demı yanı aynı şey .. yogurtye dıyo işte