Bendede olmuştu tam kaç hatalıktı hatırlamıyorum ama hamileliğimin başındaydı hafifi kahve tonunda bi renkti akıntı gibi ben hemen doktora gitmiştim kontrol edildi ve herhangi bi kanamam olmadığını söylemişti doktor ama tabiki istirahat ve ağır kaldırma vs demişti büyük ihtimalle sizdede öyle bişey olabilir korkmayın ama diğer arkadaşın dediği gibi takip edin ve doktorunuza başvurmanızda fayda var en azından kesin birşey söyler sizde rahat edersiniz ona göre alınacak bi tedbir varsa yaparaınız şimdiden sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin allahım evladınızı