68_Y-M Haftalık gebeyim ve Bugün detaylı test yapıldı ve kordon bağımda iki doku yani iki damar olması gerekirken bnim bebeğimde bir damar varmış ve korkukacak bişey yok denildi bana ben bu arada yurtdışında yaşıyorum burdan sizlere sormak istedim başınıza geldimi veya korkukacak bişeymi?