zynn35 Canım Benim hiç umudum yok şu şekilde oldu Pazartesi günü iğneyi Vuruldum sonra İçim rahat etmedi Cuma günü çatlamış mı diye gittim sonra doktor dedi ki şekli bozulmuş çatlamış gibi ama tam bozulmamış sıvıda göremiyorum bir şey diyemiyorum o yüzden dedi Yani ben şu an Yumurtam çatladı mı çatlamadı mı onu dahi Bilemiyorum yarın kan vereceğim progesteron Orada belli olurmuş . Kasık ağrım var böyle bıçak saplanır gibi geliyo gidiyor bel ve sırt ağrım var ama bunlari ignede yapıyor zaten bilemiyorum artı Rabbim e bıraktım o yoktan var eden 🤲 Normalde hiçbir destek vermeden Yumurtam büyüdü ve kendisi çatladı yani şimdi iğne vurmama rağmen çatlamış mıdır bilmiyorum Bana çatlamış gibi geliyor niye çatlamasın ki . Senin yumurta kac mmdi