Kızlar dün doktora gittim kalp atısı ıcın cok şükür bı skıntı çıkmadı ama ultrasonda kalp atıs hızı nerde yazıyo doktora sormayıda unuttm ben kagıtta wmf dıye bısey yazıyo yanında 90 hz yazıyo acaba bumu buysa normalmı ınterntte 120 160 arası normal dıyo ama sizlerede sormak istedm varmı blgısı olan