Merveemin_96 Tugbayldrm0133 bende yeni gebeyim canım 7 haftalık ama sanki doğuracam 😂 zaten kiloda var bide şişlik oluyor neden oluyor bilmiyorum
serenty_123 Tugbayldrm0133 gaz problemi oluyor üşütmeden yediklerinizden rahim zaten büyüyor malum bağırsaklar da da gaz olunca şişkinlik oluyor 3 ay geçince rahatlıyor. Benim doktorum gaz yapan şeyler yememeye dikkat et demişti dikkat ettim biraz rahat ettim
Eessrra Tugbayldrm0133 benimde öyleydi canım özellikle akşama doğru karnım inanılmaz büyüyordu ama hepsi gaz kabızlık vs. Şeyler yüzündendi zaten sabah uyandığımda akşam ki karnım yoktu😂😂
idiloska Tugbayldrm0133 gaz :) benim balon yutmuş gibiydi, 18 oluyorum cuma, sabahları minik göbeğim akşamları dev anası gibi oluyor. Resmen 1 kiloluk şiş oluyorum 😂
Ebru_123_ 3.ayim bitti yeni yeni rahat ediyorum kabızlık ve şişkinlik inanılmaz yordu beni. Dikkat edin yiyeceğiniz şeylere kızlar . Allah yardımcınız olsun:)