gokhansevval Kızlar sabah 6’dan beri böyle belimden kasıklarima doğru sancım geliyor şimdi tekrar başladı 39+3’üm rica etsem dualarınız da beni de bulundurur musunuz bu gece inşallah suyum felan gelir de kucağıma alırım pamuk prensesimizi❤️🥰
Gizemlimmio gokhansevval Allah bir avazda kucağına almayı nasip etsin hayırlı doğumların olsun inşallah🌸 38+5iz biz de oğluşumla doğum kanalına bile girmedi daha Rabb’im bekleyen herkese hayırlı doğumlar nasip etsin hepimizin ağzı birbirine günahsız dualarımızdan eksik etmeyelim birbirimizi 😊
Egeeren gokhansevval 38.6 yim bnde ins benimde hemencik baslar dogumum 🥰 saglik ile kucaginiza alin insallah dogum sancisi icin hic bisi denediniz mi kendimi basladi
heyymomm gokhansevval sağlıkla gelsin inşallah bebeğiniz 🧡 dün benim de sancım ölçüldü doktor çok iyi ama bir hafta daha dursa iyi dedi alttan muayene etmedi bu gün daha çok arttı anlattığınız gibi belimden kasığa doğru ve hareket azlığı var bebekte. illa sancı belli aralıklarda mı olmalı sizin öyle mi şu an 🥰 benim aralıklı değil full hiç geçmeyen bir ağrı bu
gokhansevval Oyagunaydin ay çok teşekkür ederim amin inşallah size de rabbim bir avaz da nasip etsin ki❤️🌸
gokhansevval heyymomm benimde sabahtan beri öyle ama bizim bebiş kanala girmiş artık dün doktorumuz söyledi ❤️🌸
heyymomm gokhansevval anladım benim doktorum kanalda demedi sadece pozisyonu çok güzel dedi teşekkür ederim bir avazda doğurun gelin inşallah 🧡