Rojda24 Ya bizde biliyoz burdakiler doktor olmadıklarını bugün hastaneye gitim nts ’den sancim çıkmış bende biysey yok Tu diye eve geldim yatiş kabul etmedik belki içlerinizden birinin başına gelmiştir o yüzden fikir almak istedim çünkü iki çocuğumdan öyle oldum el le maf ediyorlar açılma oluyormu diye suni sancı veriyorlar o yüzden sordum