NrtnGrblk Merhaba Anneler❣️ Bebeğiniz için hangi bebek arabasını seçtiniz ve memnun kaldıysanız önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻
iremby NrtnGrblk sunny baby vistayi çok beğendim ben casual vista kullandim ilk kizimda duruyor yine onda devam edicez ama arabam olmasaydi onu alirdim
NrtnGrblk Tugce1803 bende Kraft veya kanz düşünüyorum sadece kullanış açısından Öneri almak istiyorum 🙏🏻 Teşekkür ederim
Tugce1803 NrtnGrblk Ben memnunum tek elle kapanabiliyor, çekçekle sürükleyebiliyosunuz.Hafif ve kolay manevrası var
NrtnGrblk MerveBostann o markayı bizde çok beğendik ama biraz fiyat olarak zorlayabilir teşekkür ederim 🥰