ozgeya Alara005 doktorunuza danışarak parol ya da minoset içebilirsiniz. Başka çaresi yok. İleri dereceye giderse hastanede serum veriyorlar.
Gizemceylan Alara005 parol dışında çare yok malesef bende aynı dertten çok çekiyorum eğer çok kötü olursan hastaneye git parolun serumunu veriyorlar onun faydası oluyo bende öyle yapıyorum geçmiş olsun
ada94 Bol bol dinlenip su iç. Bir de parol içebilirsin içtikten sonra üzerine muhakkak bir buçuk litre suyu bitirmen gerek. Yinede dr una danış canım. Herkesin dr u farklı söyleyebilir .
noktaninannesi Benimde miyomum var sabahtan beri ağrım var 18+6 haftalığım acaba benim de miyom ağrım mı var 😞 yarın sabahtan ben doktora gideceğim
Gizemceylan Alara005 şöyle açıklıyayım netten de bakabilirsiniz hatta miyom sancısının durdurulması lazım yoksa erken doğuma kadar giden ciddi sıkıntılara sebep oluyo ihmal etmeyin
Gizemceylan Alara005 benim de ara ara oluyo çok korkuyorum bi keresinde çok kötü oldum yine öyle olcam diye tedirginim Allah yardımcımız olsun