Merve7878 ilk gün ben de çok kötüydüm ağladım hep ama sonra biraz araştırınca anladım ki böyle sonuçlar alan çok insan var ve büyük bir çoğunluğunun da bebeği sağlıklı. Siz de içinizi ferah tutun çünkü sonradan boşuna üzülmüşüm diyceksiniz inşallah. Düşünün testinize göre sizinle yakın değerlerde olan 229 kadından sadece biri down sendromlu çocuk dünyaya getirmiş ve bunun bile doğruluk oranı yüzde 70lerde falan yani. Baktığınızda bence saçma bir istatistikten başka bişey değil