Canım annişler kafama takıldı sizlere de bi sorayım dedim 🙂 10+3 günlük hamileyim ve hurmaya bayılıyorum günde 5 veya 6 kere yiyorum ama düşük olur vs dediler aslında folik asit için çok önemli bi yiyecek ama anlamadım benim gibi yiyeniniz var mı 😊 Sanırım bırakacak doktoruma sorup yemeyi 🤰🏾