Ysfsltn bnde normalde karma yağlı ciltliyim bnde de pul pul dökülmeye başladı peeling çokta iyi değil ama en azından yüz yıkma aleti kullanabilirsiniz ölü deriyi atıyo bn foreo kullanıyorum iyi bi nemlendirici tonik üstüne bariyer onarıcı nemlendirici her nemlendirici onarmıyor maalesef bide bol su 🌸