Bsrackrca43 31+3 teyim ve ben hala 1 kilo aldim benimle ayni olan insanlar doğuracak gibi duruyor ama ben hala 5 aylik hamile gibi duruyorum psikolojim bozuluyor 🙄 bu ikinci çocuğum ondanda hemen hemen 10 kilo 12 kilo falan almıştım 🙄
Kubra91 Bsrackrca43 ay şükredin ya 33+4 teyim tamam öyle aşırı kilolu gozukmuyorum 22 kilo falan aldığım halde ama gobusum var ve rahat artık hareketlerim biraz agirlasti bence çok iyisiniz hiç şikayet etmeyin 🥰
mutluaile11 Bsrackrca43 ne güzel işte zayıf olup tek göbeğin çıkması ne kadar güzel birşey 🤗 doğuma kadar 5-6kilo alırsın oh mis. Normal doğum şansında yüksek olur hem daha cabuk toparlanırsın vucudunda çok çatlamamış olur
Damlae16 Bsrackrca43 kız ne güzel işte rahat rahat hareket edersin bel agrilarin çok olmaz mis gibi işte inşallah ben de öyle olurum diye dua ediyorum çok zayıf birisiyim belki benim de karnım çıkmaz bir ümit işte 😂😂
Bsrackrca43 Homeless20 cok tuhaf bi durum hamilesin sonuna yaklasmissin ve kimse bunun boyle olmadigini söylüyor 🙄
Gulsenela Ben de 31+3 üm yani göbeğim çok ve aşırı mutsuzum keşke sizin gibi olsam heran çatlayacağım diye ödüm kopuyor kilo aldım hiç memnun değilim halinize şükredin
Bsrackrca43 Gulsenela göbekten cok kilo almadigimi soyluyorum halimize tabi ki şükür ama hamile deyince soyle tonton bişey olursun ya ben onu yasayamiyorum suanda ona üzülüyorum 🙄
Aselinannesi12345 Bende top gibi geziyorum ortalarda 30+4 12 kilo aldım göbeğimi taşıyamıyorum çok zor🤢😬