39+5 deyim doktorum nap ne et bu hafta doğurmaya bak çocuk için en güvenlisi bol bol hareket etmeye çalış hurma ye merdiven çık falan dedi. Varmı benim gibi gün sayanlar. Dün gece regl sancısı gibi sancım oldu dizlerim ağrıdı çok uykudan uyandım. Ama başka sancım yok. Hiç sancı olmadan birden başlayanlar oldu mu