Eceyamali ulaşma konusunda hiç sıkıntı yaşamazsın ben ilk gebeliğimde son ayımdatanyon çıktı şevent bey beni hergün arardı watsaptam yazdı sordu gece 4 te aradım hemen açtı o konuda hiç sıkıntın olmasın konuşmayo anlatmayı çol seven biri bişey sorarsın yarım saat anlatır hiç çekinmez
tahlil konusu istersen kendi istiğin yerde yaptırıyosun istersen alsancakta anlaşmalı olduğu laboratuvar var oraya gidiyosun 3 haftada bir çağırıyor aksi bişey yoksa ama mesela arada gittin asla ekstre ücret almaz ben eski hasta olduğum için 300 tl ama yeni yıl sonrası mutlaka zam gelmiştir
ama asla gözüm arkada kalmadan içim çok rahat bişekilde gittiğim bir doktor kendisi(uzun oldu ama😀)