Nermin_Medis 6 haftalık bebeğin ne eli var ne kolu hoplayamaz hickiramaz. Elbette sen erken hissedersin hareketleri 3. Gebelik sonuçta ama şu an içinde bir hareket yok. Bunu 12. Ya da 16. Haftada yazsan neden olmasın derdim çünkü eli kolu oynayan bir bebek var ama şu an seninki minnacık annesi. Bağırsak hareketidir o. İnşallah hareketini hissettiğin günler de gelir sonra da sağ salim kucağına almak nasip olur