aylul0 Cinsiyet için gidicez bugün, hareketli olması mı daha iyi yoksa sakin olması mı cinsiyete bakabilmek için? Ona göre çikolata yiyeceğim 😂
Drnzgn aylul0 benim doktorum gelirken tıka basa yemek ye tatlı ye gel diyor her seferinde ben 32 haftadayim yüzünü hiç göstermediği için
Writebirds aylul0 yemelisin bence ben 16 haftada öğrendim hemen Bi çikolata aldı eşim çoğunu yedim 🤣 sonra doktor direk görmüş 🤣ultrason fotosu verdi minnoşum ağzı kulaklarında gülüyordu o anı çekmiş suratını 🥰🥰perşembe günü yine randevum var 20 bitmek üzere olucak yine yiyicem yüzünü görmek için
Rmeysa_1661 minikbaby06 ya benim oğlan da çikolataya tepki vermiyor daha çok mandalina ve muza yanlız olmadığıma sevindim 😂 doktor diyor ki çikolata ye hocam oynamıyor öyle diyorum nasıl cocuk o diyor 🤣
merve0128 aylul0 yarım saat önce yemiştim baya etkisi olmuştu sende öyle yapabilirsin hatta meyve suyu falanda doktorlar için diyorlar
yesilkahve Ben gitmeden bol bol çikolata yedim, çok su içtim bir de muayene için beklerken hiç oturmadım hep yürüdüm. Direk gösterdi 😄 bence yemelisin
Sermec27 aylul0 ben 13 haftada ac gitmiştim ve cok ama cok hareketliydi ense kalınlığı bile zor ölçtü doktorum kıza benziyor demişti 17 de de aksine cikolata yedim gittim ve daha sakindi ve doktorum direk pipiyi görüp erkek dedi sanırım bizim oğlan ac kalınca coşuyor 🥰😁
minikbaby06 Rmeysa_1661 yok benimki de sevmiyor erkek cinsiyeti İnan hamile kaldığımdan beri bir iki kare yemişimdir normalde çok severim 😂
Kimkibu aylul0 birkere gittim öyle doktor tam muayene edemedi🤦♀️Çunku tam bi yerine odaklanıyordu bizim minnoş takla atıyorfu😂 kıpır kıpır hic durmadı😍
sumeyye60 aylul0 Benim doktorum öyle lüzumsuz şeyler yeme dedi 😅 Sonrakilerde yemedim yine de gösterdi kendisini bebekle alakalı tamamen 🤗
Sermec27 aylul0 aynen aç olunca oynayası geliyor herlade valla artık aç gitmiyorum ordan ora zıplamasın diye 🤭🥰
aylul0 merve0128 tamamdır canım çok teşekkürler inşallah fazla coşmaz bu sefer de çok hareketinden göremeyiz falan 😂🥰
Ys35 Çikolata yedim meyve suyu içtim fayda etmedi bizimki hep ters yatıyor ya da ekrana bakıyor doktor gözü hep bizde diyor 😂