Eebbrruu Busramurat galba cnm bende ishalim 37+5 ³ , 4 gündür ishalim. Hafif de migdem bulanıyor. Dun dktra gidince sordum dgum belirtisi dedi bana 😐. Bol su iç bebegin susuz kalmasin. Çünkü ishal suyu azaltyormus
Busramurat Eebbrruu bnmde öle 2 gündür yediğimi kusuyorum su gibi ishal oldum bide doktorumu aradım enfeksyonda kapmş olabilirsn dahileye görün dedi
Eebbrruu Busramurat himm o zmn bilemiyorum dediği gbi yap belki enfksyondur . bnm de su gbi. Muz fln yedim yine geçmedi