Erenay Kızlar 16 haftalık gebeyim ama bebişin hareketlerini hiç hissedemiyorum ara sırada karnım sertleşiyor sizce normal mi sertleşme ve oynamaması ???
Tgbabsra Erenay canım ben 2 gün sonra 18im yine de hissedemiyorum benim kızım oluyor böyle bir gerçek var kız çocukları geç hissediliyor erkek çok erken sizin bebisiniz kız mı ?
Tgceblkc Bende 17+3 haftaligim ama çok hissetmedim sadece sol tarafta minik top gibi bi sertlik oluyor net bi şekilde hareketini hissetmek için daha erken 😊
Erenay De kaybım olduğu için bunda sürekli endişeleniyorum. Karnım bazen çok sert oluyo acaba kalbi mi durdu diyorum her an doktora gitmek istiyorum