okunmusciklet Sizce park yatak gerekli mi? Bitane anne yanı beşiği alacağız ama Park Yatak da lazım mı sizce birde anne yanı beşiğini ne zamana kadar kullanabiliriz kızlar 🐒
bus91 okunmusciklet ben anne yanı beşik aldım meltem smarttan canım 3 yaşına kadar hatta 4 kadar yatıyor benım arkadasım kızı 4 bıraz zayıf hala sığıyor hem asansörlu kademe kademe cok da guzel
Mom8 okunmusciklet kaç yaşına kadar yatacağına bağlı ama bana kalsa anne yanı olan park yatak var sadece onunalın daha iyi
Tahaninannesii okunmusciklet ben bir tane ahşap beşik aldım bir tane de ufak heryere taşıyabileceğim hafif bir beşik 45×80 ölçüsü en fazla 6ay yatar bence onda sonrası için gerekir yani sizin de o boyutlardaysa
Boncukgiller003 Anne yanını çoğu kisi önermedi bana. Bende park yatak aldım. Park yatağı daha uzun süre kullanılıyomus birde anne yanı yatağında düşme vakaları çok olmuş hep etrafımda. Bende korktum bebeğim düşer diye almadım. 13 haftalıkken park yatak aldik 😁😂
Yasemin301 Boncukgiller003 anne yanlari da kademeli 4 kademeye kadar var baya da derin oluyor park yataklari genelde kolay katlanir tasinir diye tercih ediyorlar
iremby okunmusciklet boyutlarina ve derinligine bagli kullanim suresi 5 6 aydan sonra cocuklar hareketleniyor ve dusme riski açısından derin olması önemli. boyutlarinda genis ise cocuk rahat rahat yatar. Ama sığmaz ise yatamaz. Sonradan bir yatağa ihtiyaç duyabilirsiniz.
Danlacan Bende çok araştırdım genellikle park yatak öneriliyor…o yüzden karar verdim anne yanı olan park yatak alıcam insallah
okunmusciklet Sanki evet park yatak biraz daha güvenli duruyor ama derinliğinden dolayı sürekli eğilip bebeği alıp geri bırakmak biraz daha zordur bence ama gün içinde onun içinde bebeği rahatlıkla bırakabiliriz daha güvenli bencede