Minikbezelyem Selamlar, bugün doktor muayenesinden geldik herşey nomal çok şükür sancım bile çıkmadı doğrı dürüst. Ama az önce sarı akıntı geldi biraz. Enfeksiyon belirtimde yok kaşıntı vs. Nedir sizce 😳
Ysd00 Minikbezelyem Ben de uzun zamandır var hormonlardan olabilir ben de 36+2 haftalığım doğum yaklaştıkça artar dediler doktorum da koku, kaşıntı, ağrı yoksa sorun yok demişti.