Xnoen99 20 haftalık hamileyim iki üç gündür nerdeyse hiç hissetmiyorum sizde de oluyor daha önceki günlerde çok olmasa da hissediyordum aynı durumu yaşayan var mi
Sermec27 Xnoen99 25 e kadar düzensiz olur hareketler merak etmeyin ben 22 de bile 2 gün hiç hissetmemiştim
Tugce0158 Xnoen99 canım 28 hatta 30 a kadar düzensiz olması normal.bendede öyle olmuştu kafan rahat etsin diyorsan istersen doktora git.çünkü hissedene kadar çok takarsın kafana .
Ebru1520 Benim 2. hamileligim ilk oglum cok kipir kipirdi durmazdi hergün hissetirirdi simdi yine oglum olcak Bu nadir hissediriyo 25 haftaligim bende heralde Bu agir olcak diyorum ilk oglum cok hareketli