Bebelik biz daha önce bi tane kaybettiğimiz için şimdilik devam kararı aldık cünkü iyi bi doktor gerçekten ama şöyle düşündüm en saçma hastanelerde bile muayene ücreti 120-130 TL ve bir kontrol hakkın var tamam Tuncay bey de 400 tl ama ben bir ay içinde yüz kere de gitsem bir ay dolmadan tekrar para almıyorlar o yönden seviyorum. Mesela melek Ekici de var onun da 400 TL ama Tuncay bey hem perinatolog hem de doçent o yüzden belki doğumu başka yerde düşünmeniz normal ama takipler için bence mantıklı gibi