Nesibe92 Kızlae 6.ayimiza girdik şu 2 haftadir sol kasigimda catı olarak geciyormus sanirm agrim var yatarken bisey yok yururken oluyor doktoruma sordugumda normal dedi ama muayneye gitmedim yasayan varmi normalmidir sizcede
Nuray23 Nesibe92 normal canim. Bende de var 1bucuk aydir nerdeyse suan 28+3um. Allaha sukur bi skinti gorunmuyor. Doktorunda bi sorun yok dediyse streslenme 😊
Eessrra Nesibe92 ya bende 27 haftalığım benimde sağ kasığımda ağrı var sabahtan beri ara ara ağrıyo ama ağrısıda can yakıyo baya çatı ağrısımı gerçekten
Nesibe92 Eessrra rica ederim ama anladigim kadariyla bebek yer actigi icin normalmis o agri doktorum akintin yada kanaman olmadigi surece korkma demisti