gece olmasın istiyorum ağrılarımdan ne ben uyuşabiliyorum ne eşimi uyutuyorum sağa sola dönerken ağlayarak dönüyorum sabah ta 9:30 da kalkıyorum eşim geç kalkıyorsun diyor erken kalkmak istiyorum ama geceleri doğru düzgün uyuyamıyorum 36 haftalığım oturma odasında uzanayım diyorum belim ağırıyor ne yapacağım ben ya 🤦♀️