Kızlar 14.haftamdayım çok yoğun bi şekilde yeşilimsi sarımsı koyu kıvamlı akıntım var ve ağrı yanma yapıyo vajinada bi türlü kurtulamadım bu enfeksyndan başından beri var antibiyotik dahi kullandım geçmiyo suyu da çok içiyorum napıcam bilmiyorum hiç bebeğime bi zarar verir mi çok korkuyorum önceki haftalardada kanamalı geçiyordu hep beni telaşlandırıyo napmam lazım 😔