34+1 haftalığım bu haftalarda mide yanması bulantıların tekrar başlaması normalmidir bide bir kaç gündür kasıklarımda ağrı bazen yatarken sağa sola dönerken bile zorlanıyorum ağrısı kasıklarıma vuruyor böyle bişey yaşayan varmı normalmidir bu durum yoksa cumaya randevum var sizede bir sormak istedim aranızda bu şikayetleri yaşayan varmı diye