yusufbebekk447 ben bu ağrıları gebelik başından beri artarak yaşadım siyatik ağrı ile birlikte.
35+1 de kontrole gittiğimde nst de sancı 1,5 cm açılma görüldü doğum sancısıymış çektiğim ama benim hep ağrılarım olduğu için anlayamadım. İlaçlarla vs durduruldu doğum 1 hafta hastanede kaldım ama ağrılar halen devam ediyor çünkü bebek artık doğum pozisyonunda ve kasıklara hatta vajinaya baskı yapıyor.
muhtemelen sizinki de doğum pozisyonu aldığı için bu ağrıları çok net hissediyorsunuz. Doktorunuza gittiğiniz de söyleyin oda izah eder eğer sancı ise çektiğiniz nst de zaten çıkar. Ağrıları hafifletmek için tek yapmak gereken yatmak ayakların altına yastık koymak ve çok yavaş hareket etmek su içmek olduğunu söyledi doktorum.
yürümek bile işkence bazen 🤦🏻♀️
Şuan 36+5 deyim.