Hafizerabia43 ben hamile kalmadan bailamıştım o ay hamile olduğumu öğrendim devam ettim bir ay daha sonra doktorumu değiştirdim pandemiden dolayı özele geçince değiştirdi doktorum ama güzel bir ilaç ben memnundum kullanmaya başladığımda hamile değildim pko luyum kalamıyordum